Tiny Hand With Light Blue Heart (Δεν) Θες να γίνουμε φίλοι.: Το παίζουμε (11).

Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2013

Το παίζουμε (11).

Ο Άσωτος και τα κορίτσια,Νάσια και Μέλι,με προ(σ)κάλεσαν να πω 11 πράγματα για 'μένα και τους ευχαριστώ και πάλι.Όμως,για να μη χαθεί κάθε ίχνος e-μυστηρίου και χαιρετιόμαστε στο δρόμο σε λίγο,θα σας εκφράσω έντεκα απορίες που με ταλανίζουν,όσο να πεις...


  1. Γιατί όταν βάζουμε μάσκαρα,ανοίγουμε το στόμα;
  2. Γιατί πηγαίνω ακόμα Δευτέρα Λυκείου και κυρίως,γιατί δεν παίρνω επίδομα για ψυχική οδύνη;
  3. Γιατί στην Ελλάδα δεν υπάρχουν άνδρες σαν τον Noah Mills και τον Μιχαλάκη τον Fassbender;
  4. Γιατί δεν μπορώ να βρω πουθενά ένα μαύρο,απλό πουκάμισο,αλλά μου δείχνουν συνέχεια κάτι χρυσοποίκιλτα,λες και τους είπα ότι θα ντυθώ «μούμια του Τουταγχαμών»;
  5. Γιατί,ενώ δεν έχουμε φαΐ να φάμε,ασχολούμαστε με το γερο-μουστακαλή,που θα μας εκπροσωπήσει στην φετινή Eurovision;Και βασικά,γιατί υπάρχει η Eurovision;
  6. Γιατί πωλούνται ροζ και φωσφοριζέ,αντρικές μπλούζες με V,διάφανα,κάπρι,γυναικεία κολάν και φόρμες με τη σημαία της Βραζιλίας ή της Τζαμάικα; 
  7. Γιατί όλοι όσοι θέλω να μου τηλεφωνήσουν,το θυμούνται όποτε βάφω τα νύχια μου;
  8. Γιατί οι περισσότερες συνομήλικες μου ονειρεύονται από τώρα την ημέρα που θα γίνουν μάνες,το νυφικό με την ουρά και τον ξανθό πρίγκηπα,καβάλα στο περήφανο άτι κι εγώ,μόλις ακούω τέτοιες συζητήσεις,νιώθω τα μαλλιά μου να πέφτουν;
  9. Γιατί το Facebook επιτρέπει την εγγραφή σε azapo0linia,molakia και kollito0binia;
  10. Γιατί πέφτω συνέχεια πάνω σε τύπους δέκα φορές πιο «ό,τι να 'ναι» κι αψυχολόγητους από 'μένα (κι όμως,υπάρχουν και ζουν ανάμεσά μας);
  11. Γιατί οι υπότιτλοι δε συγχρονίζονται με την κωλοταινία,που θέλω να δω;

Οι περισσότεροι που ήθελα,απ' ό,τι είδα,το 'χετε παίξει.Προσκαλώ όσους δεεεν και βάζω και links,επειδή είμαι γκατζετάκιας: 

Ρασκουλίνι (άντε,γιατί πολύ ξύστηκες τελευταία και θα πιάσεις πουρί), ΠαρτάλιΑθηνάΓάτοΚατερίνα (γιατί πρώτον,έχεις και γαμώ τα ονόματα και δεύτερον,είσαι νέο αίμα και δε σε ξέρουμε καλά), Πρόεδρο και Μάγισσα Κίρκη.

50 σχόλια:

  1. Kαλημέραα!
    Πολλά like στο σημερινό σου ποστ!
    Τotally agree στα:
    4,5,6,7,9...:):)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ μου άρεσε που το άλλαξες έτσι το θέμα!

    Για τους υπότιτλους κατέβασε το GomPlayer. Με τα < και > συγχρονίζεις εύκολα τους υπότιτλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννηηηη,το έκανα,ευχαριστώ πάρα πολύ! ツ ツ

      Μερσί,αλλά κι η δική σου παραλλαγή δεν πάει πίσω.

      Διαγραφή
  3. Ω! Ευχαριστώ για την πρόσκληση!
    Θα ανταποκριθώ το συντομότερο δυνατόν, αλλά επειδή κι εγώ έχω πει πάρα πολλά για μένα, λέω να κρατήσω την ιδέα σου και να παραθέσω κι εγώ 11 γιατί, αν δεν έχεις αντίρρηση. Την σχετική ανάρτηση λέω να την κάνω την μεθεπόμενη Πέμπτη ή Παρασκευή ή ίσως και την επόμενη Δευτέρα (όχι μεθαύριο, την επόμενη) αναλόγως την διάθεση.

    Και τώρα να σου απαντήσω στην ερώτηση 5: Ασχολούμαστε με τη Γιουροβίζιον διότι θέλουμε να ξεφύγει ολίγον το μυαλό μας από τα καθημερινά δεινά και υπάρχει η Γιουροβίζιον για να έχω την χαρά να μαζεύω στον τελικό τον γιο μου, τους φίλους του, τα ανίψια μου, τα παιδάκια τους και τους φίλους μας και να τρώμε πίτσες (διπλή χαρά)! Και για επιδόρπιο προφιτερόλ (χαρά εις τη νιοστή)!

    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι,θα σε μηνύσω για πνευματικά δικαιώματα. :p Πάρε το χρόνο σου καλέ και μην αγχώνεσαι.Εμείς εδώ είμαστε.

      Αααα,ώστε όλοι εσείς κρύβεστε πίσω απ' το κιτσο-show...

      Καλησπέρες.

      Διαγραφή
    2. Κοίτα, εγώ βασικά είμαι στη φάση που δεν ξέρω ποια τραγούδια στέλνουμε, αλλά με ενδιαφέρει πάρα πολύ η πίτσα και ακόμα περισσότερο το επιδόρπιο, οπότε το στηρίζω το σόου!!! Αντιλαμβάνεσαι...

      Διαγραφή
    3. Την καλύτερη δουλειά κάνεις!Εγώ ή που δε βλέπω καν Eurovision,ή που κάθομαι,για να σχολιάσω τα ντυσίματα.

      Διαγραφή
  4. στο 3 απορω τι σου αρέσει απο τον πρώτο!!!!τωρα σε αφήνω ,πάω να χαζεψω με τις ώρες τον 2ο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις δίκιο,γλυκύτατος είν' ο Νώα,αλλά φυσικά προτιμάμε Μάικλ!

      Διαγραφή
  5. Να κάνεις παρέα με τον τρέμενς! Έχετε πολλές απορίες τα δυό σας!! αχαχαχαχαχα Παρ'ολα αυτά, στις περισσότερες δικές σου θα συμφωνήσω!

    Με το 9 πέθανα στα γέλια!!αχαχααχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι,όμως,εύλογες απορίες και μαζί μ' εμάς,προβληματίζεστε κι εσείς.

      Χαίρομαι που γέλασες,Μελάκι μου. :)

      Διαγραφή
  6. Αποδεχομαι την προσκληση αν και το βραβειακι το τσιμπισα χαχαχα(νομιζα θα ξεφυγω γιατι ειχα πει στο παρελθον 8 πραγματα για μενα)Θα φτιαξω σχετικη αναρτηση το βραδυ αφου γυρισω απτη δουλεια!
    Στο 11 ποσο συμφωνω μαζι σου!Ποσες φορες μου ηρθε να πεταξω το πισι απτο παραθυρο γτ ειχα κατεβασει 15 υποτιτλους για την ιδια ταινια και κανεις δεν επαιζε εκει να δεις νευραα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκου τι λέει!8 πράγματα τι είναι,μάνα μου;Φρουτάκι.

      Χαχαχα,καλά,στους 15 υπότιτλους δεν έχω φτάσει,αλλά κάτι ξεγυρισμένες φάπες έχει φάει το λάπτοπ.

      Διαγραφή
  7. Σου έχω απάντηση μόνο σε την τελευταία ερώτηση!
    Το πρόβλημα με τους υπότιτλους από το ίντερνετ είναι ότι δεν ταιριάζουν όλοι στην ταινία και έτσι δεν συγχρονίζονται με αυτή το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να διορθώσεις εσύ την ταχύτητα κάτι που εγώ θεωρώ αρκετά περίπλοκο ή απλά να κατεβάσεις ένα άλλο υπότιτλο από διαφορετικό δημιουργό!

    Ελπίζω να σε βοήθησα! Για τα άλλα ερωτήματα μόνο ο θεός ξέρει και για αυτό αμφιβάλω!
    Χαιρετώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει,για την ταινία που ήθελα να δω,τους έφτιαξα.Ευχαριστώ πάντως. :)

      Να κάνω κάνα τάμα τότε!
      Καλησπέρα.

      Διαγραφή
  8. Χαχαχα αυτό με τη μάσκαρα...έχεις δίκιο!!
    Γιατί ανοίγουμε το στόμα;
    Αν βρεις απλό άσπρο πουκάμισο σε χιλιοπαρακαλώ πες μου κι εμένα!!
    Απογοητεύτηκα και δεν ψάχνω πια...

    Φιλάκια πολλά κοριτσάκι:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δες τα γυναικεία πουκάμισα στο σάιτ του Ζάρα,μήπως σ' αρέσει τίποτα.

      Φιλάκια,σοκοφρετάκι! :)

      Διαγραφή
  9. Χαχαχαχα ερωτήματα που πιστεύω θα μείνουν εις τους αιώνας των αιώνων αναπάντητα! :Ρ Μια χαρά σε βρίσκω πάντως συναδελφάκι, αφού προλαβαίνεις να κάνεις αναρτήσεις φυσιολογικοί μεγέθους! :Ρ
    Σε φιλώωω, μου έλειψε να καθόμαστε χαλαρά στα ιστολογιάκια μας! Αχ, άτιμη 2α!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φροντίζω να διαβάζω νωρίς το πρωί,με το που ξυπνήσω κι είμαι ξεκούραστη,οπότε προς το μεσημεράκι χαλαρώνω.Δεν θα πεθάνουμε κιόλα!

      Φιλάκια,κοριτσάκι μου. :)

      Διαγραφή
  10. Μεγάλα ερώτημα της ανθρωπότητας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ευχαριστώ μικρή!
    To έχω πάρει 3-4 φορές αυτό το βραβείο, ίσως κάτι πρέπει να ετοιμάσω, ντροπής πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτις.
      Αααα,εσύ περιμένεις να τα χιλιάσεις!

      Διαγραφή
  12. Aπορίας άξιον που λένε,κάθε ερώτημά σου!!!χαχαχαχαχα
    Σημασία έχει ότι το διαφοροποίησες και πρωτοτύπησες :)
    Φιλάκια κοριτσάρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι "to be or not to be" και βλακείες...

      Φιλάκια,Ματίνα μου! :)

      Διαγραφή
  13. Χαριτωμένο και πρωτότυπο !!!
    Καλορίζικο το βραβειάκι
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε παρακαλωω,μην κλέβεις ατάκες!!Εγώ αν θες να ξέρεις δεσποινίδααααααααααααα μου εργαζομαι νυχθημεροοοον!!Ξέρεις πόσο οίνοοοο ήπια σήμερα;;;Πάνω από 10 ποτήρια!!!:Ρ

    ΑΚους εκεί κάθομαι!

    Α και δεν υπάρχουν τέτοιοι άντρες γιατί υπάρχω εγώ και τρόμαξαν που δε μπορούν να συναγωνιστούν την ασυναγώνιστη ομορφιά μου και την κοπάνησαν!Όσο για τα τηλέφωνα,εγώ το έχω οργανώσει μπας και παρατήσεις τα νύχια και κάνεις καμιά δουλειά της προκοπής!Αιντεε!Ελαιονυχοχρωματίστρια!!Στην οικοδομη να πας!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια ατάκα έκλεψα;

      Οι συνεδρίες στους Α.Α. καλά πάνε; :p

      Χαχαχαχα,καλά,είσαι τελείως καμένος,αλλά ακόμα πιο καμένη είμαι εγώ,που κάθομαι και διαβάζω τα σχόλιά σου!Μπεκροκανάτα!

      Διαγραφή
    2. Την ατάκη που λέει ότι τα ξύνω τόσο καιρό!Τεμπέλα!:Ρ

      Δεν πάω,το έχω κόψει!Μου έκαναν πολύ καλό στις σχέσεις μου με το αλκοολ!!:Ρ:Ρ

      Εγώ το ξέρω ότι είμαι καμμένος,εσύ ακόμα να το μάθεις;:Ρ:Ρ:Ρ
      Σε περικαλωωω!!Κρασοβάρελο είμαι!:Ρ

      Διαγραφή
    3. Το 'χω μάθει,αλλά αναρωτιέμαι μέχρι πού θα φτάσει το κάψιμο. :p
      Πιο εύηχο είναι το "μπεκροκανάτα".

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Το λέει κι ο Μαζωνάκης,άλλωστε...

      Καλό απόγευμα! :)

      Διαγραφή
  16. Γιατί οι υπότιτλοι δε συγχρονίζονται με την κωλοταινία,που θέλω να δω;
    Έλα μου ντεε.
    Απορία το 'χω κι εγώ!
    Πρωτοτύπησες για ακόμη μια φορά.
    Να ρωτήσω κι εγώ μία απορία;
    Γιατί δε σου δίνουν επίδομα για το χιουμορ σου; -και δεν το λέω ειρωνικά-
    φιλιά μικρούλα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα,τι γλυκό κορίτσι! :D Σ' ευχαριστώ,φιλάκια.

      Διαγραφή
  17. Γιατί;
    Γιατί η ζωή είναι άδική
    και
    «η πλειοψηφία έχει πάντα άδικο»
    (το πρώτο δικό μου, το δεύτερο του Σαίξπηρ από τον Κοριολανό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ρητό του Σαίξπηρ θα το ταιριάξω μ' αυτές που ονειρεύονται απ' τα 17 τις παντρειές!Είναι και πολλές...

      Καλησπέρα.

      Διαγραφή
  18. Θα έλεγα να βλέπουμε την θετική πλευρά των πραγμάτων..
    Για παράδειγμα στο 1, το θετικό εδώ, είναι πως τελικά δεν την τρώτε!!
    Στο δε 3, σκέψου πως σε ολόκληρο τον υπόλοιπο κόσμο, δεν υπάρχει Ανταίος!!
    Τι να πουν λοιπόν κι αυτοί;; χαχαχα
    Καλώς σε βρήκα, είπα; Δεν είπα..
    Καλησπέρα σας τι κάνετε καλά ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,δυναμική είσοδος!

      Να έρθουν όλες στην Ελλάδα,λοιπόν,αλλά τότε δεν θα τις προλαβαίνεις.Φαύλος κύκλος... ;p

      Καλώς αλληλοβρεθήκαμε να λες!Καλησπέρα σας.Καλά είμαστε,το παλεύουμε ακόμη.Ελπίζουμε κι εσείς το ίδιο...

      Διαγραφή
  19. 1. Γιατί είναι σέξυ.
    2. Υπομονή, σε λίγο θα είσαι 32 και ούτε θα καταλάβεις πώς. Κάτσε εκεί που είσαι.
    3. Υπάρχουν, αλλά δεν είναι διάσημοι και δεν τους προσέχουμε.
    4. Κατέβα Κρήτη για ψώνια.
    5. Για αποπροσανατολισμό. Και γιατί καλύτερα γιουροβιζιόν παρά δελτία ειδήσεων.
    6. Για να καλύπτονται όλα τα γούστα.
    7. Ρώτα το Μέρφυ. Αυτός ξέρει πάντα καλύτερα.
    8. Δεν ξέρω, ποτέ δεν το κατάλαβα. Ούτε τότε ούτε τώρα που είμαι και σε ηλικία γάμου (λέμε και καμιά μλκία να περνά η ώρα.)
    9. Γιατί είναι και πολύ γουτσουγούτσουμένανε.
    10. Νόμος της έλξης. Διάβασε "Το μυστικό". (για να κοροϊδεύεις τους άλλους που τα πιστεύουν αυτά)
    11. Γιατί δεν κατεβάζεις ταινίες με έτοιμους υπότιτλους.

    Αυτό ήταν όλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι θα είμαι,λέει;32;Oh,mon Dieu!Μου φαίνονται πολύ μακρινά τα 32,χαχα. :p

      Λευτεριά στις ανύπαντρες ρε!

      Μπράβο Koueenάκι,μ' αρέσεις,γιατί έχεις απάντηση για όλα.Καλό βράδυ.

      Διαγραφή
  20. Αν και δεν έχω τις απαντήσεις (φταίει και το IQ μου) απόλαυσα τις ερωτήσεις και το στυλ που είναι γραμμένες... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να αυτοσαρκάζεσαι...
      Σ' ευχαριστώ πολύ. :)

      Διαγραφή
  21. στην Ελλάδα μπορεί να μην υπάρχουν άντρες σαν τους 2 που είπες, αλλά υπάρχουν άντρες σαν τον Μάθιου Μακόναχιου, τον Τζεφφ Τέητ, τον Μπόμπυ "Μπλιτζ" Χόλσγουωρθ, τον Τζούλιαν ΜακΜάχον, οι οποίοι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ μου μοιάζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ' όοοολους αυτούς,κρατάω μόνο τον Μακόναχιου! :p Στα ντουζένια του,κατά προτίμηση...

      Διαγραφή
    2. Είδες;Από καλό γούστο άλλο τίποτα.

      Διαγραφή
  22. Βασικά όλες οι απορίες σου(σχεδόν όλες τουλάχιστον γιατί δεν με αφορούν όλες όπως αυτή με την μασκαρα:Ρ) είναι πολύ σωστές!

    Όσο για το τελευταίο..να κατεβάσεις το gom player ειναι πολύ καλό...αα και να αλλάξεις σαιτ για υπότιτλους αυτό θα φταίει!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα,ναι,ορισμένες όντως δε σε αφορούν.

      Θα το ψάξω εκτενέστερα,γιατί πριν λίγο καιρό ξεπέρασα την ασχετοσύνή μου,ευχαριστώ. :)

      Διαγραφή

Στάσου μύγδαλα και σχολίασε!